eZ vAn És KéSz

ha lány vagy , és egyáltalán kíváncsi vagy erre az oldalra , akkor katt ide

                 Az illatok ereje - parfümlecke kezdőknek

                       

Patrick Süskind, a Parfüm írója szerint "Az illatnak meggyőző ereje van, erősebb a szavaknál, pillantásoknál, érzelmeknél és akaratnál. Az illat meggyőző erejét nem is lehet elhárítani, mert az illat lélegzetünkkel együtt kerül a tüdőnkbe, betölt, elborít, és nincs ellenszere"…Ő már csak tudja.Igaz, hogy az illatok ellen nem lehet védekezni, mert teljesen körbevesznek minket, de befolyásolni igenis lehet őket, és ennek már évszázados hagyománya van. A parfümök népe egyértelműen a francia, a rosszmájú ázsiai megjegyzésekkel szemben azonban nem azért, mert nem szoktak fürdeni, hanem mert, mint tudjuk, a divathoz és egyáltalán a stílushoz rendkívül kifinomult érzékük van. És minek is lenne az egyik legfőbb kifejezője a parfüm, mint stílusunknak?

Használjuk, szagoljuk és szeretjük a parfümöket, hátteréről mégis meglepően keveset tudunk. Itt az ideje az első parfüm órának! Most végre megtudhatod, hogyan lehetsz profi parfümszakértő, hol és hogyan használd az illatok erejét.

Kedvenc parfümünk kiválasztásánál ajánlatos és érdemes gondosan eljárni, ne sajnáljuk rá az időt, hogy kiválasszuk a számunkra legmegfelelőbbet, az igazit. Mivel az illatok azonnal és intenzíven kapcsolatba lépnek az adott személy bőrével, ezért egy-egy parfüm egészen más hatást kelthet a különböző embereken. Tehát félre a tesztelő papírokkal!



Parfümpermetünk legideálisabb célpontjai a test azon területei, ahol az átlagosnál több ér található. Ilyen a nyak, különösen a fültövek alatti része, illetve a csukló belső oldala. Figyeljünk rá, hogy az adott terület, ahova a fújás irányul, teljesen száraz legyen, hiszen így sokkal jobb és maradandóbb hatást érhetünk el.

Az illatjegyek azok az alkotóelemei az adott parfümnek, melyek az idő előrehaladtával különböző fázisokban, fokozatosan lépnek akcióba. Az első illat, amit beszívunk, és ami a legerősebb mind közül, az úgynevezett fejjegy. A következő fázisban, több óra elteltével érezhetjük az úgynevezett szívjegyet, végül a legutolsó fázisban a legtovább tartó és egyben legkarakterisztikusabb elemet, az úgynevezett bázisjegyet.



Az utolsó és legfontosabb lecke a jelzések fejezete. Mindannyian szembesülhettünk már az EdP megnevezéssel és társaival, de azt hiszem, nagyrészt fogalmunk nem volt, hogy melyik mit jelent. Most fényt derítünk a titokra! A különböző rövidítések az illatanyag koncentrációjára utalnak, melyeket más és más százalékokban tartalmazhat az adott parfüm. Az EdC (Eu de Cologne) jelölésű parfümök csupán 3-5%-kal rendelkeznek, míg a legtöbbet vásárolt EdT (Eu de Toilette) jelölésű parfümök már 6-9%-kal. Mind közül a legintenzívebb hatású, a parfümök királya, az EdP (Eu de Parfum) jelölésű, amely 10-14%-kal viszi a pálmát.

Ne szégyelljük hát, ha esetleg egy nem túl neves, de számunkra mégis a legkellemesebb illatú parfümöt használunk. Itt valóban nem a márka, hanem a személyes ízlés az elsődleges. Ha pedig megtaláljuk a tökéletest, a parfümök Mr. Bigjét, magunkon szinte nem is fogjuk érezni, mert annyira eggyé válik velünk. És ha ez lesz a bőrünkön, biztos hogy sokkal jobban fogjuk érezni magunkat a bőrünkben!



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 12
Tegnapi: 12
Heti: 195
Havi: 963
Össz.: 428 890

Látogatottság növelés
Oldal: Az illatok ereje - parfümlecke kezdőknek
eZ vAn És KéSz - © 2008 - 2024 - ezvaneskesz.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »